הטיפ השבועי: השתמשו באסטרטגיות שיווק יצירתיות עם משפיעני B2B

הטיפ השבועי: השתמשו באסטרטגיות שיווק יצירתיות עם משפיעני B2B

שותפויות עם משפיענים יכולים להיות כלים רבי עוצמה להעצמת מסרי המותג ולהגברת המעורבות בשיווק B2B. ככל שמתקרבת עונת החגים, יותר ויותר עסקים נעשים יצירתיים ומחפשים דרכים להפיק את המרב ממאמצי השיווק בתקופה זו. עם אסטרטגיית שיווק משפיענים נכונה, עסקים יכולים לשנות את משחק השיווק שלהם בחגים וליצור השפעה מתמשכת בתחום ה-B2B. חברי מועצת התקשורת של פורבס, חולקים דרכים ייחודיות בהן חברות B2B יכולות למנף שיווק משפיענים, על מנת לקחת הפעילות שלהם בחגים לשלב הבא השנה.

מדוע מתנות לחג הן השקעה חכמה עבור עסקי B2B

מדוע מתנות לחג הן השקעה חכמה עבור עסקי B2B

תקופת החגים היא זמן של חגיגות והיא מהווה הזדמנות מצוינת לעסקים להראות הערכה כלפי הלקוחות, השותפים העסקיים והעובדים באמצעות מתנות. למתנות חג יש ערך מוסף ככלי לחיזוק הקשרים העסקיים ושיפור המוניטין של המותג, במיוחד בעולמות ה-B2B. ריכזנו כמה נקודות מרכזיות על היתרונות של מתנות לחג בין עסקים.

דרכים לשמור על זרימת הלידים והמכירות במהלך החגים

דרכים לשמור על זרימת הלידים והמכירות במהלך החגים

החגים ממש מעבר לפינה וזו יכולה להיות התקופה הקשה ביותר בשנה למשיכת לקוחות פוטנציאליים ולתפיסת תשומת הלב של הלקוחות הקיימים. עניין זה מוביל עסקים רבים להפסיק את מאמצי יצירת הלידים בתקופה זו אבל זה לא אומר שצריך. הלקוחות הפוטנציאליים שלכם עדיין מחפשים פתרונות לנקודות הכאב שלהם, כך שהרבה מהם יכולים לחמוק מכם אם תורידו את הרגל מהגז. השנה אל תתנו לחגים להאט אתכם, הם הזדמנות להתבלט באמת לעומת המתחרים וללכוד את ההזדמנויות ליצירת לידים שהם מפספסים. הנה כמה רעיונות שיווק לחגים במיוחד עבור עסקי B2B.

הצעות מעשיות למשלוח ברכת חג ללקוחות B2B

הצעות מעשיות למשלוח ברכת חג ללקוחות B2B

כולנו אוהבים לקבל ברכה אישית לחג, שמביעה הערכה וחום בוודאי שבימים אלו שכולנו כמהים לחיבוק ורוגע. בעידן הדיגיטלי, האפשרות לשלוח ברכות כאלה ללקוחות בצורה יצירתית הפכה פשוטה ונגישה יותר מאי פעם. באמצעות עיצוב גרפי ייחודי או טקסט כתוב בצורה אישית, ניתן לחזק את הקשר עם הלקוחות ולהביע תודה על שותפות הדרך. ברכות חג הנשלחות בדיגיטל מאפשרות התאמה בוורסיות שונות תוך שימוש במגוון ערוצי הפצה מו דוא"ל, רשתות חברתיות או ניוזלטרים חגיגיים. אפשר לבחור לעצב את הברכות בעצמכם או להיעזר במומחים בתחום שיווק דיגיטלי שיעזרו לכם ליצור ברכה ייחודית המותאמת בדיוק לקשר בינכם ללקוחות שלכם.

חשיבות הברכה לחג בעידן השיווק הדיגיטלי ללקוחות B2B

חשיבות הברכה לחג בעידן השיווק הדיגיטלי ללקוחות B2B

במגזר ה-B2B, שבו הקשרים העסקיים מבוססים על אמון, הבנה ותקשורת עקבית, ברכה לחג היא הזדמנות פז לחיזוק מערכות יחסים ולהעמקת החיבור עם הלקוחות. בניגוד לשיווק המסורתי המתמקד במכירה ישירה, שיווק יחסים (Relationship Marketing) מתמקד בבניית קשרים ארוכי טווח שמובילים להגדלת נאמנות הלקוחות והפיכתם לשגרירי המותג. במסגרת זו, ברכות לחג יכולות לשחק תפקיד חשוב בשימור לקוחות ובבניית תדמית חיובית.

טיפים למנהלי עסקי B2B: כיצד לשמור על רציפות עסקית בחופשים ובחגים

טיפים למנהלי עסקי B2B: כיצד לשמור על רציפות עסקית בחופשים ובחגים

החגים והחופשים מהווים הזדמנות למנוחה והתחדשות, אך עבור בעלי עסקים, הם גם מציבים אתגרים בנוגע לרציפות הפעילות העסקית. בזמן שהלקוחות והעובדים עסוקים בהכנות לחופשה או פשוט מנצלים את הזמן הפנוי, עסקים עלולים למצוא את עצמם עם ירידה בביקוש או עם משאבים מצומצמים. עם זאת, באמצעות תכנון מוקפד, התאמות נכונות ושימוש בטכנולוגיה, ניתן לשמור על רציפות עסקית גם בתקופות האלה ואף למנף אותן לטובת הצלחה עסקית בעתיד.

לשמור על נוכחות דיגיטלית פעילה גם כשהשוק נמצא בתקופה "שקטה"

לשמור על נוכחות דיגיטלית פעילה גם כשהשוק נמצא בתקופה "שקטה"

בזמן שכולנו אוהבים את התקופות העמוסות, בהן הלקוחות שוטפים את העסק והפעילות בשיאה, ישנן גם תקופות "שקטות" שבהן השוק נרגע והפעילות מתמתנת. דווקא בזמנים אלו, חשוב לא להזניח את השיווק והקידום הדיגיטלי של העסק. הנוכחות הדיגיטלית שלכם לא רק שומרת אתכם בתודעת הלקוחות, אלא גם יכולה להוות יתרון גדול לעסק שלך כשהשוק יתעורר מחדש. במאמר זה, נציג כמה דרכים יצירתיות לשמור על פעילות דיגיטלית חיה ותוססת גם כשהלקוחות לוקחים הפסקה.

תקופת החגים בפתח: איך להתכונן מראש ולהבטיח שהעסק לא יתקע כשכולם בחופשה?

תקופת החגים בפתח: איך להתכונן מראש ולהבטיח שהעסק לא יתקע כשכולם בחופשה?

בכל שנה, תקופת החגים מביאה עמה אתגרים עבור בעלי עסקי B2B. השגרה העסקית עשויה להיתקע, כאשר הקשב והזמינות של הלקוחות והעובדים יורד. עם זאת, תכנון מוקדם ומחשבה אסטרטגית, יכולים להפוך את החגים להזדמנות, להבטיח רציפות עסקית ואף ליצור יתרון תחרותי. במאמר זה, נפרט איך אפשר להתכונן מראש לתקופת החגים ולוודא שהעסק ממשיך לפעול בצורה חלקה גם כשהמשרד והלקוחות בחופש.

כיצד לשמור על קשר כשהלקוחות בחופשה? 5 אסטרטגיות שיבליטו וישמרו על עניין בעסק שלכם

כיצד לשמור על קשר כשהלקוחות בחופשה? 5 אסטרטגיות שיבליטו וישמרו על עניין בעסק שלכם

במהלך חודשי חופשת הקיץ והחגים שבאים מיד אחריהם, עסקים רבים מוצאים עצמם מתמודדים עם ירידה בתשומת הלב מצד הלקוחות. בין נסיעות משפחתיות לחופשות החגים, הלקוחות נוטים להסיט את הפוקוס מחיי היום-יום השגרתיים ולפנות פחות זמן לענייני עבודה. יחד עם זאת, דווקא בתקופה זו חשוב להישאר נוכחים ולהמשיך לשמר את הקשר עם הלקוחות. באמצעות גישה יצירתית ותכנים ממוקדים, אפשר להתבלט ולשמור על העניין בעסק גם כשהלקוחות פחות קשובים.

שיפור חווית הלקוח: איך לחזור לפעילות עסקית במלוא העוצמה לאחר תקופת החגים?

שיפור חווית הלקוח: איך לחזור לפעילות עסקית במלוא העוצמה לאחר תקופת החגים?

עם תום תקופת החגים, עסקים רבים מתמודדים עם אתגר משמעותי– החזרה לשגרה והחייאת הקשר עם הלקוחות. בזמן שהלקוחות היו עסוקים בחגיגות, חופשות וזמן משפחתי, תשומת הלב לעסק שלכם ירדה באופן טבעי. כעת, כשהחגים מאחורינו והלקוחות חוזרים לחיי היום-יום, זוהי הזדמנות להחזיר את העסק לפעילות במלוא הכוח ולשפר את חווית הלקוח. במאמר זה, נבחן כיצד אפשר לנצל את תקופת המעבר הזו כדי ליצור קשר מחודש עם הלקוחות, להציע להם חוויות מותאמות אישית ולהחזיר את העסק לתנופה עם שירות מצוין, הצעות אטרקטיביות וגישה רעננה. ​

3 טיפים מובילים לבניית אסטרטגיית מכירות B2B מבוססת בינה מלאכותית

3 טיפים מובילים לבניית אסטרטגיית מכירות B2B מבוססת בינה מלאכותית

שילוב AI באסטרטגיית המכירות מספקת יתרון תחרותי לצוות המכירות של הארגון ומאפשרת להם להשיג תוצאות טובות יותר. אתר eWeek, הכולל את כל החדשות והניתוחים הטכנולוגיים האחרונים, ריכז במאמר שלושה טיפים מרכזיים שיכולים לעזור לכם לבנות בהצלחה אסטרטגיית מכירה מבוססת בינה מלאכותית עבור ארגון B2B.

ארבעת היתרונות של AI במכירות B2B

ארבעת היתרונות של AI במכירות B2B

AI מציעה מגוון רחב של יתרונות שמעצבים מחדש את הדרך שבה עסקים פועלים ומשפרים את יעילותם. חברות בינה מלאכותית, פיתחו טכנולוגיות ותוכנות המאפשרות לאנשי מכירות לנתח כמויות עצומות של נתונים, לבצע אוטומציה של משימות שחוזרות על עצמן ולייצר תובנות חשובות במטרה להגדיל את המכירות עבור עסקי B2B. אתר eWeek, הכולל את כל החדשות והניתוחים הטכנולוגיים האחרונים, ריכז במאמר 4 יתרונות של AI במכירות B2B.