שאלה מצויינת!
כמובן שאנחנו מספקים את השירות הזה, אבל לפרסום בגוגל לעסקים שפועלים בסביבת ה B2B יש כמה חסרונות-
- גוגל מכוון לכל מי שגולש בגוגל כולל קהל פרטי, ולכן יגיעו אליכם הרבה פניות "זבל" הדורשות עבודה יומית של מיון הפניות ובזבוז של זמן, כסף, ובלבול מח.
- תקציב הפרסום יקר משמעותית יחסית לפרסום ברשתות החברתית – מהניסיון שלנו פי שלוש ארבע לפחות.
- שיטת התשלום בגוגל לפי "קליק" מפתה אך פגיעה - מתחרה יכול ללחוץ על המודעה באופן יומי ולגמור את תקציב הפרסום שלכם בכל יום.
- אין זיכרון "ירוק עד" לפעילות הפרסומית בגוגל והתקציב מתאדה לחלוטין.
- הנכס שלכם – הקשר הישיר עם הלקוח - מתווך על ידי גורמים דיגיטלי שאינם בשליטתכם המלאה.
בסביבת הפעילות לעסקים שעובדים B2B ברמה מקצועית גבוהה, אנחנו ממליצים לכוון את פעילות החשיפה למטרת נקודה.
אנחנו מאתרים את קהל היעד המקצועי, שבדרך כלל כולל מאות עד אלפים בודדים, וממסדים איתם חשיפה וקשר מקצועי יציב.
את הקשר הזה אנחנו בונים באמצעות כתיבת תוכן באתר שלכם, פרסום ברשתות החברתיות והפצת ניוזלטר.
בשיטה שאנו מציעים אתם מרוויחים בתקציב פרסום זול משמעותית:
- חשיפה ממוקדת לקהל היעד
- זיכרון "ירוק עד" של תוכן איכותי שיקדם אתכם בחיפוש בגוגל ללא תמיכה פרסומית
- מובילות מקצועית למבקרי האתר שלכם
זו המומחיות שלנו. את זה פרסום מילות מפתח בגוגל עושה יקר יותר ופחות יעיל.